Leaving for Jakarta - Reisverslag uit Wijbosch, Nederland van Davide Aben - WaarBenJij.nu Leaving for Jakarta - Reisverslag uit Wijbosch, Nederland van Davide Aben - WaarBenJij.nu

Leaving for Jakarta

Blijf op de hoogte en volg Davide

22 April 2014 | Nederland, Wijbosch

Lieve iedereen,

Het is bijna zover... Nog precies 6 uur en tien minuten voordat mijn vliegtuig vanaf Schiphol vertrekt naar Abu Dhabi om daar over te stappen, op weg naar de eindbestemming, Jakarta. De laatste spulletjes worden nog bijeen geraapt en de zenuwen beginnen nu toch echt wel een beetje op te spelen!

Ik ga een co-schap van 10 weken tegemoet op de kinderafdeling van de Fakultas Kedokteran van de Universitas Indonesia in Jakarta. Dit is iets waar ik al maanden naar uit kijk; afreizen naar een ver land, de totaal andere cultuur proeven en een kijkje nemen in de medische wereld van een (mag-ik-toch-wel-zeggen?) ontwikkelingsland.

Naast dat ik in de vrije weekenden waarschijnlijk veel uitstapjes ga maken, heb ik na het co-schap nog 3 weken om de back-pack lichtjes te vullen en ook de andere eilanden van Indonesië te gaan verkennen.

Al met al, heel wat moois in het vooruitzicht, al weet ik vooralsnog niet hoe het allemaal uit gaat pakken... Ik ga ongetwijfeld genieten maar ik ga jullie thuis ook ongetwijfeld missen :)

Ik laat snel weer van me horen.

Groetjes en tot in Juli!

• 22 April 2014 - 16:10

Dirja:

Hey Davide

Eindelijk is het dan zover...
    Wil je heel veel plezier wensen en ga lekker genieten..!!
    Je zult er vast veel ervaring opdoen...!!
    Succes daar in Jakarta...

Groetjes Dirja

• 26 April 2014 - 12:49

Niek:

succes, Jan!!!!
    JE GAAT ER FLINK WERK LEVEREN, daar ben ik van overtuigd!!!!

vaya con dios..